top of page

הריון הנס הגדול - מכתבי תודה


בס"ד


האם ניתן להיכנס בהריון בגיל 44 ?


הריון האם זה אפשרי ?


מכתב תודה


לעולם לא אשכח כשבאחד הביקורים אצל אילנה היא אמרה לי אני רואה עכשיו שיש אור ברחם. באותה תקופה חששתי להאמין, כי חששתי להתאכזב. זה היה לאחר תקופה של כמה חודשים שהגעתי מידי שבוע מירושלים לראשון לציון לטיפולי הילינג בשיטת ימימה בכדי לסייע לי להיפקד בזרע קודש בר קיימא.

כחודש פחות, או יותר אחרי שאילנה ראתה אור ברחם נתבשרתי שנקלטתי בהריון בריא (גיל 44 , אחרי 4 שנות נישואין).


הטיפול של אילנה סייע בשחרור מחסומים שבלי ידיעתי עצרו את התהליך מלהתרחש. אצלי אחד הנושאים החשובים שעלו בשיחות הקטנות של לפני הטיפול היה ההקפדות שהיו לי על בעלי שאילנה כיוונה אותי להרפות, לא להקפיד, לוותר.. לימוד שהיה ועדיין חשוב לי מהרבה בחינות.

(היפקדות בהריון מול הקפדות) --- (לחץ מול חלץ).


המכלול של המפגשים יצרו זרימת אנרגיה חדשה וטובה בתוכי מה שאפשר לתהליך הפלאי של ההריון לקרות ומאז הכול היסטוריה.


הבת שלי, שמה ימימה, כיום בת 7 חודשים. רק עכשיו אני מתחילה להירגע מההתרגשות של ההריון והלידה, מתחילה לעכל את הפלא הגדול ושמחה עד אין קץ על המתנה המופלאה שקיבלתי מבורא העולמים.

אין לי ספק שתרומתה של אילנה הייתה גדולה מאוד להצלחתי. שהרי כאשר הגוף מוכן לקבל הוא גם יכול לקלוט הריון, וזה מה שקרה בטיפול עם אילנה.

שולחת לך אילנה את תודתי הגדולה, ואת ברכותיי שתמשיכי ותצליחי לסייע לנשים המבקשות להיפקד בהריון בריא וכך יתממש ייעודך שקיבלת ממורתך האהובה ימימה אביטל זצ"ל.


באהבה רבה רבקה הלית מיכאלי ירושלים


 

מכתב תודה מאת ש.כ.


לאילנה היקרה תודה רבה על טיפולך המסור בי בשנה המאתגרת ביותר בחיי, לפני שבועיים ילדתי את בני בכורי. הגעתי אליך לאחר ניסיונות רבים להיכנס להריון, במצוקה גדולה, חוויתי סבל רב, כאב רגשי ואכזבות מרות, המתח השתלט עלי. בפגישתנו סיפרתי לך על הקושי שלי להרות.


הסתכלת עלי ואמרת ש' היקרה את תהיי בהריון והכול יהיה בסדר, יהיה לך תינוק. אל תדאגי, את תהיי הרה, תשחררי את המתח הרב שבו את נתונה ויהיה לך תינוק. בעזרת השם, אני יכולה לעזור לך.

תמיכתך, הקשבתך, הרוגע והאמונה שהשרת עלי בשיחותינו וה"ריפוי" שהעברת אלי, אפשרו לי לחזור לעצמי, לצאת מהמתח הרב שבו הייתי נתונה, להשתחרר מהפחד שלעולם לא אוכל להרות, להשתחרר מחולשת הגוף ומסערת הנפש.


באותו הזמן כמעט איבדתי כל תקוה, המצוקה שלי הייתה כה קשה, לא עבר יום מבלי שחשבתי על כך. בטיפולך המסור החזרת את הטעם לחיי זכיתי בפעם הראשונה בחיי להיות אמא, לשאת תינוק בזרועותיי, לחבקו לנשקו, להאמין בטוב שבאדם ולהאיר את חיי.


תודה לך אילנה היקרה על הכול,


באהבה ובהוקרה, ש.כ.


מאמרים אחרונים
bottom of page