top of page

דרכי ההתמודדות עם הלחץ בהריון


א. הכרה בגורם הלחץ כאויב מס' אחד המונע את הכניסה להריון.

ב. זיהוי מקור הלחץ, מה גורם את הלחץ הנפשי בחייך?

1. האם הקושי להיקלט להריון? 2. האם קיימות סיבות אחרות בחייך המלחיצות אותך?

ג. מלאכה - כתיבה של כל הדברים שמלחיצים אותך.

ד. קריאה בקול רם תוך הקשבה לעצמי של כל הדברים שמלחיצים אותי.

ה. ניסיון לפתור את הקשיים המעכבים, את מה שפתיר. ו. קבלה של הקשיים שלא ניתנים לפתרון.

ז. בחירה להתמקד בכל מה שמחזק ומשמח אותך בזוגיות, ובחיים בכלל.

ח. "ריפוי" – אחת השיטות שנעזרו בהן נשים רבות והוכיחו לעצמן כי דרך "ריפוי" – ה-"ריפוי" משחרר את האנרגיה החסומה בגוף הפיזי.

ה-"ריפוי" יוצר רגיעה בגוף, תוך הפרשת הורמוני אנדורפין ואוקסיטוצין בגוף, המפחיתים את הסטרס ומחזירים את הגוף לאיזון.

ט. הלימוד בדרכה של ימימה מלמד איזון בין המוח ללב ומכאן תיקון המידות המסייע לנו להפחית את הלחץ בחיינו ולשלוט בו.

י. קבלת "ריפוי" וכשהגוף חוזר לרגיעה, חוזר לאיזון – ברוך ה' אותה מטופלת, אחת מיני רבות, נקלטה להריון לאחר שיחות וטיפולי "ריפוי".

הגילוי בהתבוננות פנימה לתוכי, כשאני שקטה בקרבי, כשאני מתחברת לשקט הפנימי, מגלה תשובה לשאלה.

מגיעות כל התשובות אלי מתוך השקט הזה, לא מתוך האישיות שלי, ובוודאי לא מתוך השכל האישי, אלא תשובות מהמהות הפנימית, העמוקה, העצמי האמיתי שלנו בני האדם, שבו עלינו לבטוח ולהתמסר אליו.

העצמי האמיתי המגלה לנו את הרגש, או מכלול הרגשות הקשורים באירוע מסוים, או באירועים מספר היוצרים חסימה אנרגטית; גילוי רגשות נוספים, כמו: הפחד העמוק, או הכעס החבוי והמודחק פנימה בתוכנו ואינו מאפשר לנו לגעת בכאב העצור הסגור שם בפנים, כעס = כאב, עצור, סגור. הפגיעות העצומה של 'הילדה שבנו'; לאפשר לעצמנו להרגיש את הרגשות הקשים, האמיתיים שצפים על פני השטח, את מקורם במלוא עוצמתם, להכילם בקרבנו ולאפשר להם להשתחרר. הרבה פעמים מ-'חינוך', לא אפשרו לנו להרגיש ולהפגין רגשות אמיתיים מילדותנו; והדברים נקברו עמוק בתוכנו, יצרו חסימה בנפש ובגוף. כשהאדם מאפשר לעצמו בפשטות, במנוחת הנפש, לחוות בשקט, תוך התבוננות על עצמו את רגשותיו האמיתיים, הוא נרפא. רגשות שעד כה הצליח להדחיק אותם ולהתכחש להם, אך בנפש רגשות כואבים נרשמים ובגוף הם נצרבים.

הגוף זוכר אותם, עד שיעובדו ויטופלו. על כן כה חשוב לעבדם, להכיל אותם, את התסכול הרב, את חוסר האונים, את הכאב הרגשי; כל רגש הוא לגיטימי, יש להיפתח, לבטוח ולהתמסר, לחמול ולסלוח בראש וראשונה לעצמנו, להורנו ולזולתנו, הכי האחיזה ברגשות הכואבים בראש וראשונה מעכבת אותנו. ראו זה פלא כשהאדם מוכן, העזרה הרוחנית מגיעה מיד.

התשובות מגיעות מתוך הדממה של ההתבוננות העמוקה שלנו פנימה. ההכרה מאירה באורה על המחשבה של האדם ומגיעות תשובות מה-'אמת הפנימית', המחשבות של השכל האישי שוקטות, שותקות ואינן מפריעות, רק המהות מבפנים עונה ונותנת לנו תשובות מאמת פנימית.

הקבלה של המציאות, ה-'לכאוב את הכאב' מתוך השלמה עם מה שהיה. ה-'סליחה, סליחה אמיתית לעצמנו, להורינו, או לכל אדם שפגע בנו, בדרכנו בחיינו. עיבוד הרגש הכואב ושחרורו, מתוך סליחה אמיתית ממעמקי הנשמה, המאפשר שחרור החסימה בנפש ובגוף הפיזי. להזרים רגש אהבה לתוך הכאב, אז הגוף כבר ידע לעשות את מלאכתו, הוא ירפא את מה שהוא צריך, הגוף יעשה את מה שהוא יודע לעשות. לנוח בקרבנו, לשקוט בנפשנו, מתוך תחושת קבלה מוחלטת של עצמנו ושל זולתנו.

מאמרים אחרונים
bottom of page