top of page

האם יש באפשרותי להרות


הכרה בגורם מס' 1 והוא בורא עולם הנותן הריון ובנוסף לו האדם עצמו.

האדם, הוא האוייב של עצמו, אשר אצלו שולט הלחץ כאויב מס' 1 המונע את הכניסה להריון !!!

מה מונע ממני להיכנס להריון ?


בורא עולם

והלחץ הנפשי - ה – stress.


בורא עולם הוא הכוח העליון הקובע הכול בחיי האדם. אך גם כשהרשות נתונה האדם מעכב דרך המתח, הלחץ, הסטרס המהווה גורם מפריע אצל הרבה מאוד זוגות המנסים להיכנס להריון, אך הרבה פעמים ללא הצלחה. במקרה זה אחת המטופלות שטופלה על ידי, כמו במקרים רבים אחרים, הלחץ הנפשי, הסטרס שחוותה היה כה גדול עד שמנע ממנה את הכניסה להריון!!!


כשהאדם שרוי במתח הוא מת - חי!

אם כך, מהו לחץ המשפיע כל כך על חיינו ?



לחץ זוהי תחושת מצוקה שהאדם מרגיש כתוצאה מגירוי חיצוני, מוחשי ופיזי, או פסיכולוגי הנתפס כמסוכן, או מאיים על ביטחונו של האדם ופוגע באיזונו.


הסטרס, המתח הינו גורם סיכון משמעותי למחלות. הורדת המתח יכולה להגן עלינו מפני תחלואה.


המתח הינו גורם המעכב אותנו מלחיות את חיינו כאן ועכשיו כפי שאנו רוצים באמת.


המתח מעכב כניסה להריון.



האם ניתן ללמוד כיצד להוריד מתח ותחלואה בחיים?


לזכות בבריאות איתנה, בהריון בריא ושלם בעז"ה. כן, כן, כן !!!



דוגמא לכך: זכיתי לטפל באישה בת מעל שנה 40 שחוותה לחץ נפשי, סטרס גדול בניסיון להיכנס להריון.


המתח השפיע מאוד על האישה בתפקודה היומיומי, כול כולה הייתה מרוכזת בניסיון להיכנס להריון.


האישה הייתה לחוצה מאוד, לא הצליחה להתרכז בעבודתה, מתח רב הצטבר ביחסים בינה לבין בן זוגה. האישה איבדה את המשמעות בחיים.


הניסיון להיכנס להריון שנמשך שנים לא צלח, כול תוצאה שלילית גרמה לצער רב, מפח נפש גדול, כאב רגשי, אכזבה מרה, האשמות, כעסים. שוב טיפול הפריה שנכשל, צריך להתחיל הכול מחדש – תקוות, ציפיות ואכזבות היו מנת חלקה.


האישה הגיעה אלי לשיחות וטיפולי "ריפוי" לשחרור מתחים, להחזרת הטעם לחיים ולאחר שנה זכינו שנכנסה להריון בשעה טובה ומוצלחת.



בהיבט הנפשי נעשתה עבודה לאזן בין המח ללב בכדי לצאת מהמתח שבו הייתה האשה שרויה.


השכל במח והרגש בלב הם כוחות שונים בנפש האדם; השכל - מבין, יודע, שוקל ומצווה את האדם ללכת לאור הבנתו ואילו הרגש – מרגיש, מפעמת דרכו זרימת החיים, שינויים בהרגשה. הרגש משתנה כמו קצב פעימות הלב; שמחה, עצב, כאב, כעס, התרגשות, אכזבה, מרירות, תקוה, פחד, דכאון, את כל מכלול הרגשות הרגשנו במהלך הניסיון להרות. כל הרגשות הורגשו והתחושות הגופניות בתהפוכות האירוע.


על מנת להצליח לשלוט על המתח ולהפסיק להיות מת - חי, וחי מת בחיים; כי היו גם רגעים כאלו, צריך ללמוד למזג את שני כוחות הנפש האדירים הללו ולהאמין.


המח אינו מסוגל להניע את האדם לבדו, כוח החיים בקרבנו זקוק לרגש על מנת שהמעשה יצא מהכוח אל הפועל, לבינה – השוזרת בתוכה את המח והלב יחדיו.

העבודה הקשה הייתה לעבוד על החיבור דרך ה-'מלך', חיבור להכרה נוכחת המחברת למח השליט על רגשות הלב ומשפיע על כוחות הנפש שבאדם.



כשההכרה נוכחת והמח שליט על הלב הנרגש, הוא משפיע על הרגשות בלב, אז המחשבה והלב שזורים יחדיו בחיבורם, האישה מתחברת לבינה. בבינה האדם מתחבר ישר, השכל נמצא מעל הרגש והמטופלת אט אט נרגעת המתח יורד והאשה זוכה לחזור להנהגה עצמית.



המחשבה היא גוף שיש בה המון כוח ויש בה גם עומס; כאשר הלב נרגש, עמוס והרגש משתלט על המחשבה, אין הבנה אצל האדם, אז המחשבה והלב נלחמים ביניהם והאשה נמצאת ב-'הפוך', נוצר בלבול בהבנתה והנפש העמוסה מגיבה. המתח הנפשי משתלט על ראשה והשכל מדבר רגש, רגש, רגש – אזי אין הנהגה עצמית של האשה את עצמה.


הזוג כזוג והמטופלת עצמה זכתה להתבונן על הבחירה להיקלט להריון, להבין את ההתקשרות האמונית והשכלית לעניין והנגיעה בנקודה הפנימית, בסופו של דבר משכה אחריה גם את רגשות הלב ועוררה את הלב להגיע להסכמה להריון ואז הנפש נרגעה והמתח החל אט אט מתפוגג.



היכולת של האשה להרגיש בתוכה את החיים המפעמים בקרבה, הבחירה לשאת תינוק ברחמה, הרחם מתפקידו לגדל עובר בקרבו ולייצור וויסות הורמונלי בגוף האשה.


רחם האשה – מבטא רגש 'רחמים', שזו דרגת האהבה הגבוהה ביותר ביקום ;קיום רגש 'רחמים' – רחם מים חיים, הרחם נושא תינוק בתוכו, החי 9 ירחים וחווה את חווית האהבה האבסולוטית החוויה הרגשית הראשונית הטהורה ביותר ביקום נחווית בהיותו ברחם אמו.



האשה חשה את הרגש העמוק של בורא עולם בתוכה, המזכה אותה ברחשי חיים המפעמים עמוק עמוק ברחמה, חווה שמחה.


האשה היא חווה – חווית אם כל חי, החווה שמחה אמיתית מפרי בטנה.

מאמרים אחרונים
bottom of page